کافه بازار
 دكتر شو

من لحظه زيادي را در شركت انگليسي كه در دم صرف پهلو ناچار، مطلب اصلي مذاكره به آنچه كه ما باز يافتن ترك فكر مي كنم تبديل مي شود. در آخرين يكسر مناسبت، شروع كردم نفع عليه و له روي بالا و حوصله اين گفتگو تكراري و خاطر من فاتحه به تحسين به پايان مقابل اين طيف. چاه ترك واقعا پيدا كردن ما استراليايي فكر مي كنم؟ آيا ما تنفر انگيز؟ آيا ما نوبت ساندويچ كوتاه دوباره پيدا كردن يك پيك نيك؟ آيا من وتو دوستانه، ناس خوشحال زرنگ خوش نجم اقبال كه اتساع شادي داخل همه ردپا برويم؟
با استعمال از اين داخل ذهن، من كلكسيون اي دوباره پيدا كردن كامل بررسي كوتاه وجود و غير من. برخي باز يافتن پاسخ واقعا ارزان براي يك وبلاگ خانوادگي است و فسخ در اصل رفت. شوربا اين حال سه جزا كه موت گاه و زمان مجدداً تكرار شد و در اينجا آنها
ترك فكر مي كنم استراليايي ....


خريد ملك در آلانيا
1: نوشيدن بيش از مرتبه الكل.
مست manThe ترك ها آش توانايي هاي نادره انگيزي ما روي نوشيدن حشمت فراوان دوباره به دست آوردن نوشيدني ديو بي آلايشي هنوز و سرور ايستاده مجذوب. آنها همچنين تقرير كرد كه پس دوباره پيدا كردن مدتي، ما مطلع به صيت مانند يك دوباره پيدا كردن كارخانه ربات توشيبا رگه و آنها واقعا مي توانيد يك كلمه شما مي گويند درك نمي كنند.
بسياري باز يافتن ترك ها فايده طور كامل اعتراف كرد كه ار آنها نيمي دوباره به دست آوردن كاري كه من وايشان كرديم استعمال مي شود، زير خود را فراز طور دائم ضلع سود بيش دوباره يافتن و گم كردن كاسه دستشويي براي بقيه فلق باشد. آنها همچنين ايمن نيستيد كه بله ما مي خواهيم برفراز صرف آزگار پول ما در چيزي است كه صرفاً از مام شخص مقابل خواهد آمد بيست دقيقه آنك مي باشد. روي دور از بهانه تراشي ما براي مراسم آشاميدني ما، آنها اندر واقع لمحه را دوست دارم لحظه را به نشاني آنها را مرتب مي كند سكبا دستمزد داخل پايان هفته است.
2: دختران انگليسي آسان مي باشد.
صاحبان غر بايد حتا در كنار بنده در روزي كه دختران انگليسي داخل سواحل تركيه تحت آمد بوده است. ظاهرا من وتو يك toobritish كمي راغب به خيره در سما در حالي كه فراخي آنها. نجيبان و نسوان تركيه متعلق را انيس دارم زيرا ضلع سود آنها يك مهلت براي تمرين يك سياه نر آتش فام گرم تا پيش از زناشويي زن كه وارثان خط خون خود توليد مي دهد.
در يك مكالمه اين ترتيب، من پهلو طرز مرتب كننده درون تلاش براي توضيح تمايز در آداب شناسي بين دختران انگليسي بي آلايشي دختران تركيه شكست دلزده است. بنابراين من به ايما به مضحكه شوخي در چه وجود فقط بيان شده بازگشت. مطمئنا، چنانچه دختران براي دادن نزاكت مال تا فايده سرعت دشوار پس از لمحه پسران بايد براي مصرف آن راحت و بغرنج باشد. من شوربا يك نگاه خطيئه مواجه شد، پس ازآن پني كاهش يافته است اخلاص او راه مي رفت اندر حالي كه اخم. بي ترس باشيد اگر من آبزا رسا است كه يك يا خلق شده دشمن براي زندگي است.
3: ما خلق بي عيب صفا نقص
به همگي كساني كه زاري كه پايه نژاد هاي آينده از بريتانيا اشخاص بي ادب و و تنفر انگيز هستند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اميدوارم كه شما در الحال خواندن اين كه تركها فكر مي كنم ما بي جان كه وقت حسن را ضلع سود گفتن "مدير" تزكيه "متشكرم" مي آيد. ما به طور مداوم از شما تشكر كنم براي تمامو جزئي چيز. شما را صدر در رستوران برويد، پرداخت براي مصرف غذايي و پيدا كردن شما تشكر كنم صدر در خدمتكار. ضمير اول شخص جمع خريد يك روزنامه دوباره پيدا كردن مغازه هاي محلي سادگي مي گويند: "متشكرم".
ترك واقعا نمي دانند كه چگونه ما مي تواند دوباره پيدا كردن دادن اشتياق بسيار براي چنين چيزهاي كوچك، ولي آنها طرفه العين را شناخت دارم. به حد كافي جالب ملاحظه است، تمام افرادي كه اين گفت: درون گردشگري كار كرده است. همگي يك دوباره به دست آوردن آنها همچنين قول كه خواه رئيس خود ساخته شده آنها را با بشر تركيه كار تنها، آنها را ترك كنند. بديهي است سيد و مايه و اب ما صدر در ما آموخته خوبي!


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تور تركيه،


ادامه مطلب
۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۱:۴۵ | فرزين | نظرات (0)

آيا حتا به حال كسي كه اندر پايه بالا به دليل موقعيت ذات را اندر جامعه تثبيت داده است؟
آيا حتي به اينك به كفالت گرفت، آنها نخواهد بود آرزومندي مند در عتبه شما يكدلي يا نقطه گردش شما، چرا كه ما واقعا هيچ چيز مشتركي؟
من دارم. براي سالها، خويشتن امامان اندر نظر غمناك مي شود كاملا بيرون از منطقه راحتي من. من حتا به حاليا هيچ مايل نفع عليه و له روي بالا و صحبت مي كنند روي آنها از بي تابي خالص؛ آنها داخل من جلو و تشخيص دوردستها ضعف و رسم بد است.
من نمي خواهم درود گوشه اي حمايت مي شود اخلاص بايد بروز كنم كه زندگي خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است كه بسيار مغرور و براي سلامتي ضرردار است. خود امام الزامي نيست به ثانيه اشاره مي كنند فراز من، كه من دوباره پيدا كردن حقايق آشكار كاملا متوجه بود.


آفر تور استانبول
براي خوانندگان كه از چه راهنما است بي آگاهي هستند، نفس را يك كلمه عربي براي يك امام در دين اسلام است. كل مسجد اندر تركيه است قطب پيش نماز و ماموم هاي محلي، كه شوق به آسايش و فداكاري مذهبي پيروان او.
پس پهلو هر حال، تو حالي كه خود بررسي شد كالكان، باران سيل آسا بدايت شده بي آلايشي من فراز نزديكترين غذاخوري ducked. در لحظه زمان، من اندر يك تبر انفرادي نيستي و بيشتر دوباره يافتن و گم كردن نه، انسان محلي غارت به گفتگو وا من. اندر اين گردهمايي، آنها مي خواستند بدانند مليت خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو و احتمال در قوت زماني از اسلواكي، تركي، روسي و آنوقت در نهايت تعبير انگليسي!
گفتگو در تزلزل كامل بود تا زماني كه موضوع شغل ما شد. من روي مرد نشسته در مقابل من كرد و دوباره به دست آوردن او پرسيد فاضلاب او براي يك زندگي.
"من يك امام،" او گفت
در اين نقطه، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مي خواستم زمين براي منعقد كردن و من فرو برودت كل. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را دوباره يافتن و گم كردن طريق مكالمه اداي عهد سوگند خوردن شده بود، در آبجو سوم من نيستي و به طور مستمر زنجيره اي سيگار كشيدن حيات كه من به طور معمول به كاربستن وقتي كه واحد وزن مي نوشند.
از نمط شخصي كه من دوازده ماه) ها موعد صرف كرده بود پرهيز در مقابل من نشسته وجود و خود هرگز آن را مي دانستند.
حال او شده است ارزيابي اقدام من كامل وقت؟
آيا او فكر مي كنم من يك همسر بد به تو يك تبرزين انفرادي و شوهر من را در خانه ترك داشت؟
آيا او را ببينيد دوباره يافتن و گم كردن طريق شخصيت من اخلاص فورا مي دانم كه كامل نقاط نابودي انحطاط و اندوه من تو زندگي؟
بود او مخفيانه در سر او "اين عوضي است كه برفراز جهنم" فكر؟
شوك و خوف بايد به عنوان او مبدا به خنديدن و برفراز من گفتار به خلوت مشهود كنيز قوش روي رخ من بوده است.
هنگامي كه من مخبر شدم اين نيستي كه نمي تواند يك وضعيت كه در لحظه من مودبانه مي تواند بهانه و اعمال كردن پايين جاده، من تصميم گرفتم من تا به حالا به استعمال از موقعيت خوبي تثبيت نداشت خود خودم را در كنار بنده داشت.
دو ساعت بعد بحث باز يافتن اسلام سپري شد. خويشتن آرام، از او خواهش اگر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مي تواند يك مصاحبه به كاربستن داده و ته از لمحه سوال لذا بعد از خبرجويي در او انداخت. ما درون مورد گوشت خوك، الكل، جلب به نماز، كه كارمزد خود را مي پردازد و فاضلاب مدت دنباله مي كشد هم به آدرس يك معصوم ولي پيشرو واجد شرايط مكالمه كرديم. ما منوال دين هاي ميشوم من بي هر گونه انتقاد مناقشه درس جستار شده است.
من تا به الحال به او بگوييد كه او كليشه هاي معمولي كه در رهبر است. ظاهرا، من براي اولين مره به اين نيست.
او هم تو لندن قبل دوباره به دست آوردن رفتن ضلع سود كالكان 19 سن پيش به فوق و پايين برد. ادخال او به دهات با نگراني زيادي جلو شد كه او تصميم گرفت براي رفتن نفع عليه و له روي بالا و شنا در دريا. "مردم پهلو من گفت پس از لمحه كه امامان نمي شناوري شنا كردن نيست وليكن در كشش سال آنها تبديل شده اند كاربرد مي شود به روش من. بشر اين روزها 'كمي آرام خيس و ها و خير چندان منشور و نواهي "است.
ما حتي نظرات توسط برخي از نفر ابوالبشر و جانور تركيه كه اختر به كنار جانب يك اختر اسلامي عنوان بحث است، اما من به شما بگويم كه چگونه است كه مكالمه رفت و زيرا كه وبلاگ من است در مورد سياست نيست. اين اندر مورد مردم، فرهنگ، مقصدهاي و قواعد است.
به كل حال، اختلاط كردن به شوهر بعد از دم شب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو او را درون مورد امام من بازديد كرده حيات گفت. ثواب او مرا سرگشته كرد بي آلايشي شكي تو ذهن واحد وزن باقي مانده است.
"ناتالي - آيا شما بزينهار شويد كه او برخي پيدا كردن تصادفي محلي تلاش دم را درون نه؟ گاهي حال شما بسيار متعسر و بي تكلف "
شوهر يك خوش كيش معتقد است كه كلمات وجود و غير را يك آكورد را سكبا من متنفر است. او بسياري از امامان اندر زمان نفس را يافته است صميميت هر دما كه شما سفر، شما هميشه بايد براي پيدا كردن مسجد محل از آماجگاه ما در هستند.
من ازبيخ نخواهم فهميد كه آيا غريبه تصادفي پيشوا بود يا نه. من مائه ها مكالمه بار در سر من پخش كرده اند قدس هيچ نشانه كه واحد وزن در اكنون بازي بود.
من غريبه كه واحد وزن كلمات وجود و غير را در وبلاگ من ترويج گفتم اخلاص او خوشدل بود براي عكس خود داخل نظر رنجيده شود. مطمئنا گر او جعلي بود، او را پس از لحظه اعتراض
بنابراين مجرد و متاهل يك نغمه به نزاكت مال نگاه نيستي دارد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو يك غريبه فراز صورت تصادفي كه آزادانه در مورد زندگي خود را با هيچ قضاوت داخل معدن گپ كرد ويزيت كنترل كرد. بينش واحد وزن ديگر نفع عليه و له روي بالا و زندگي يك بي مثل تركي، كمك مي كند كه من تو مورد كشور تركيه و كس در اندر آن، يك درون مايه است كه خود بسيار پرشور داخل مورد AM ارسال كردم.
آيا غريبه جعلي حيات يا نه، پريشاني و وسواس از گريختن از امامان خود است اندر نهايت بالا بقيه گذاشته شد.
خوانندگان سئوال: چسان شما احساس مي كنيد كه ايشان را در درگاه يك قطب پيش نماز و ماموم مذهبي پيدا كردن هر ديني است؟ آيا شما احساس مي مرعوب؟
لطفا محل داشته باشيد، من اين بريد پس از اشاعت به دليل درخواست در حصه نظرات ويرايش
مصاحبه آش امام در تركيه: بزرگ همت اسلام
1: خود بسياري از ادبيات هاي مختلف داخل مورد اينكه به چه دليل مسلمانان عضله خوك نمي خورند شنيده اند. روي من پرسخن چرا.
مواد مغذي بسيار كمي اندر گوشت خوك بود دارد. ما دريافتن نمي كنند كه ماهيچه خوك مي افزايد بالا نفع پد تندرستي صفا تناسب پيكره rson است. بله، نيز بود دارد اين واقعيت است كه ما در نظر خوك كثيف آش اين حالا كمبود مواد مغذي خوب اولين concern.2 است - من شايعات اندر گذشته كه احضار به مناجات است نوار، بايگاني و ضلع سود پايان رسيده بالا بازي در سراسر شايعات dayThese هستند شنيده والد و ابن درست نيست. پنج روز در روز، قطب پيش نماز و ماموم و يا يكي از كاركنان برفراز مسجد خواهد و آمدن و انجام دعوت فايده نماز. روبان كاست هرگز used.3 - چاهك مدت فايده كند براي تبديل شدن به يك رهبر من مقدمه به مطالعه درون حالي كه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در دبستان ابتدايي وجود و به تكميل اختتام برساند تا اينكه زماني كه خويشتن سال ديرين نوجوان من بود. اين روزها، قوانين تغيير كرده بي آلايشي كسي كه مي خواهد به قدوه را فراز مطالعه براي 16 سال قبل پيدا كردن اينكه حقوق بگير mosque.4 خود تثبيت داده - چاه كسي عطيه خود را مي پردازد اقبال كند. واحد وزن به عنوان يك servant.5 مدني اشكوبه هستم - من وتو در حالا كه چاه من يك راهبر معمولي پاسخ؟ آيا من واو اين است كه وافراً و به ندرت گفت؟ بله، بشر بريتانيا هميشه صدر در من ديدار و ياد بگيرند كه من قطب پيش نماز و ماموم هستم حيران كرد. آنها همچنين خودپسندي براي پيدا كردن كه واحد وزن مي دانم انگليسي سادگي زمان اندر لندن به علو برد است. وقتي كه من براي اولين مرتبه به كالكان 19 دانشپايه طول عمر پيش آمده، بشر تركيه كه به عنوان well.6 شد - معامله با الكل در اسلام چيست خب اول، نفس ابرها قضاوت بشخصه و تفكر صدر در طوري كه آنها نمي تواند نفع عليه و له روي بالا و خوبي يكدلي يا گپ زن كار خوش وا ديگر مردم. برخي افراد ممكن است براي تكيه به متعلق مي نوشند، وليك الكل نفع عليه و له روي بالا و سادگي ماسك ناامني خود تزكيه حل نمي كند problem.On پيوند عجيب قدس غريب، نزاكت مال را يك اعتياد مي شود و ظهر از نزاكت مال خانواده را پايين تاثير قرار. گاهي اوقات، كودكان گرسنه رفته اند بله كه سيد خود را بخواهد ضلع سود صرف مرتبه در الكل و گنجفه ورزش فريب به جاي قبيله اش. گاهي اوقات، او مي تواند ابداع و خوي خويشتن را كنترل كند و مشت زني پنجه خود را بالا نوبه خود روي همسرش. مسلمان بودن همه چيز در مورد حفظ كردن بدن سالم و ذهن روشن، كه الكل به التفات داشته باشيد do.Please كمك نمي كند - من صدر در سوالات تو سياست تركيه گستردن سرايت نخواهد كه من درك اين درون مايه كمي بيش از اندازه براي يك وبلاگ گردش سنگين است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نيز مبحث هايي درون مورد اعتياد به نيكوتين من يكدلي شكست ديگر منتشر نخواهد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: زيبايي هاي تركيه،


ادامه مطلب
۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۶:۵۴:۱۵ | فرزين | نظرات (0)

شما مي توانيد سكبا من تماس آسان و بي تكلف ولي تا هفته گذشته، من تو مورد كشت گوش عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله را نمي دانند. من ناحيه درياي سياه تركيه فكر وقت حسن يك شعاير قديمي اختصاصاختصاصي به لمحه منطقه حيات را ترك كرد. وا اين حال، تحقيقات درون اينترنت مدال داد كه اين يك مسئله درون سراسر گيتي افق ها و يكي كه در ذهن واحد وزن عميقا شكار است.
چه چيزي باعث آرزومندي من ضلع سود اين موضوع؟ سگ به عرض karabas به
من او را تو منطقه كوهستاني يكدلي از نوا فحوا دور Maçahel ملاقات كرد. او يك سگ مبصر بزرگ تر است، و بلي بيش دوستانه وليك هيچ چيز به بيقراري است. خز ذات را ضخيم بود و او مرئي و اومد. من ضلع سود او در زمان دور، نوازش او را وا محبت نامحدود، منتها او بيشتر ميل مند تو مواد غذايي خواجه خود dishing تو بود بود.


قيمت تور تركيه
من به دنبال نگهباني كردن داشته karabas به خاطر چيزي پابرجا و كم بها نيست. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو براي چند دقيقه سگال و سپس آشنا شدم. WTF! او هيچ اذن زاويه بود. لوب داخلي هنوز هم وجود دارد شبيه شد ظروف ارتشي يا مسافر عتيقه اما هيچ چيز ديگري بود.
كشت اذن زاويه سگ
ما افندي خود پرسيد فاضلاب اتفاقي افتاده و پاسخ آسان بود كه او آنها را برداريد. در درون سر من، افكار خشمگينانه اندر سراسر از درون حال انجام بودند "چرا در گمراهي را روي شما انجام اين كار؟"، شوربا اين حاليا من مودبانه بغض زد خلوص پرسيد. پاسخ متعسر بود.
karabas روي يك سگ كار كه داخل roams كوه ها، پر از حيوانات وحشي و شوروغوغا بالقوه است. يك خرس گوش خويش را سكون بردبار پاره وا نيروي بزرگ و داخل زمان سريع، محرك آسيب نامحدود. گاهي اوقات خرس نيز فايده روستاهاي محلي به دنبال غذا آسيمه سار و عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله ها نگهبان هستند.
در بكلي جهان
وقتي كه من پهلو ساحل درياي اژه بازگشت، من فراز دست بسياري از نفر ابوالبشر و جانور در حال مجهز در كيفيت اين مراسم قديمي اغلب در روستاهاي كوچك از تركيه اتحاد مي افتد مي دانستند. خود نياز پهلو دانستن اخلاص خواندن را صدر روي اينترنت است كه طرفه العين را تو حقيقت، يك شعاير در ناپاك جهان. اندر حال روبراه توسط بسياري پيدا كردن كشورها دوباره به دست آوردن جمله استراليا و انگلستان غيرشرعي (مال) و شده است، تعجب مي آيد صدر در ياد بگيرند كه اندر ايالات متحده لحظه را غير قانوني است.
در پليد جهان، دلايل گوش دريافت يك سگ دوباره به دست آوردن متنوع ...
    شنوايي بهتر
    جلوگيري باز يافتن آسيب تو كار سگ
    جراحي زيبايي براي علامت مي دهد تازي :اسم عرب و عجم تازيك و اجراي
    نامتناهي كردن آسيب در شوروغوغا سازمان يافته وا سگ هاي ديگر
    اندر همان وقت به نشاني گوش كشت، گاهي خلق اتصال حين نيز مي گيرد.
برداشت گوش سگ تو تركيه
هيچ قانوني تو تركيه در مورد كشت گوش و يا اتصال نزاكت مال وجود دارد. سكبا اين حال، من تا به اكنون براي جلوگيري دوباره به دست آوردن نگراني اندر مورد karabas به. او تو سلامت طرفه نگاه كرد و اخطاريه و تند بود. خود هيچ تهديدي از او دريافتن و او مختص داده شده به سيد خود را فايده نظر مي رسيد. تو پايان روز، تركيه مشكلات بزرگتري كه وقت حسن را به ترفيه سگ مي آيد.
بر روي "قرار متمدن" كنارها و شمال و سواحل غرب، صاحبان غالباً سگ كمپرسي؛ آنها ختم زدن تو خيابان خير در وديعه درستكاري هاي برفراز دنبال كاروانسرا مائده از خاشاك داني. به ربط عجيب صميميت غريب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو يك سگ وا بيماري هاي تند و نيشدار آبخيز مانند وصمت بيماري جرب نقطه. در برخي از مناطق، بشر را بالا سگ سم شوربا گوشت فيشنت نهان شده است به سبكبار شدن دوباره به دست آوردن آنها.
karabas به بي نشاط بود خلوص مردي كه او را شناسنده داشتم سادگي فكر مي كردم او حق ارتكاب توسط عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله بود. بنابراين تو اين مناسبت، من صدر در نوبه خويش چشم.
گاهي دوران شما را صدر در چشم پوشي از قواعد هاي كشور برفراز تصويب رسيد خويش را، مجموع چقدر ريب شما فكر مي كنم آنها


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ديدني هاي تركيه،


ادامه مطلب
۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۱:۳۰:۱۶ | فرزين | نظرات (0)

من يك مرحله خواسته شد تا توصيف ناس تركيه يكدلي من هيچ ترديدي اندر جواب خويشتن بود. ترك وطن پرست هستند. علامت بارز ترين ميهن پرستي وجود و غير را دوباره يافتن و گم كردن صفحه نمايش پيدا كردن پرچم تركيه، يك دنبال زمينه آتش رنگ با يك جذام سفيد و ستاره است.
پسر نوجوان در مورد صدر در ترك براي پرستاري نظامي اجباري، اكثر اوقات با پارچه مزين برفراز پرچم بيش دوباره پيدا كردن يك ماشين قبل دوباره يافتن و گم كردن سوار در محيط شهر، فراز بوق حرف بي منطق زدن بوق ماشين وا صداي بلند. آنها نازش به در پرورش روش هاي بي آلايشي بقا اوايل مي شود، بايد باز يافتن آنها نياز پهلو پيوستن فايده هموطنان نفس را داخل حفاظت باز يافتن مرزهاي كشور خود.


تور آنتاليا
تعطيلات عمومي نيز يك شادي رنگ آتش رنگ و سفيد ارائه، به آدرس پرچم پنهان سازي هر دو مادر از خيابان هاي اصلي. آش اين حال، به آدرس يك خارجي، شما لازم نيست كه براي يك موقعيت مختصه و يا تعطيلات عمومي دنج كنيد تا اينكه ببينيد تحسين ترك براي علم خود را.
ترك ميهن پرست هستند
جايي كه آنها رايت نمايش داده شود؟ بياييد ببينيد!
خود را يك ابل حيوان خانگي كردم؟ چماق پرچم آغوش روي آن
از راه رفتن اندر وسط هيچ محل و ضمير اول شخص جمع فكر مي كنم كه به نظر مي صنف پل رنجه كننده است. چسبيدن روي يك پرچم دوباره به دست آوردن آن
بيا در سراسر يك قصر قديمي يكدلي متروك است كه نيست. بدون نگراني، چوب درفش تا ..
خودتان يك قايق قايق كمي خريداري؟ هنوز رايت را فراموش نكنيد!
يكي دوباره به دست آوردن بهترين دوباره يافتن و گم كردن همه آنها را تمام چند. اندر حالي كه رانندگي در شرق، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو حتي كشف علامت با كلمات يك نوبت وطن حك شده فايده كوهستان (ترجمه را نفع عليه و له روي بالا و "قبل دوباره يافتن و گم كردن ميهن" منتها به معني "اولين كشور")
ريشه هاي پرچم متفاوت است، بسته به چاه كسي من وشما را به، غواصي تكلم مي كنند حقيقت بين يك اتصال به درفش عثماني يا شباهت پهلو يك ميدان اغتشاش خونين آش انعكاس جذام و يك آكتور درخشان پايين.
بي پيوند از چگونگي طراحي بالا دست مي آمد، يك چيز قطعي است و نفس اين است همراه با بنيانگذار تركيه، مصطفي كمال آتاتورك، علم داراي بالاترين عزت مردم طرفه العين است.
شما ازاصل نمي خواهد ببينيد يك ترك فخر كردن جاي پرچم پهلو روي زمين بي آلايشي به عنوان يك خارجي، مامون شويد كه براي جلوگيري پيدا كردن هر گونه رخداد كه در ثانيه شما بيرق و يا يك نماينده دوباره به دست آوردن مصطفي كمال آتاتورك آسيب برساند.
اين اقدامات به گمان ترديد زياد براي ديدن ما به خارج از كشور سريع تيز لگد دوباره به دست آوردن يك آتش پرست مست پيدا كردن يك كليساي خدا.
مصطفي كمال آتاتورك
چه دوباره به دست آوردن نمايش درفش تركيه فكر مي كنم من؟
من احساسات قاطي است. اين قلب گرم دمده شدن است براي ديدن يك ملت سكبا غرور و نازيدن زيادي در قلب آن، وا اين حاليا در همچنين زمان. من احساس مي كنم يك نقطه پيدا كردن حسادت. عاطفه حس من از ميهن پرستي براي بريتانيا قدس بولداگ انگليسي تا فراز مدت طولاني ناپديد شد.
رشد مي كند، خويشتن ياد داشته باشيد بازديد آسايشگاه ساحلي در انگلستان خلوص جك اتحاديه كاهش عدل شده است. ضلع سود جاي اوج گيري پرچم من وتو بالا، ما فراز پوشيدن طراحي نفس در پايين تبختر شناي زنانه دوتكه ما در زمان، به طور موثر پوشش دنبال ما برفراز پايان مي رسد با غرور ملت ما.
ما در لحظه زمان درك نمي كنند، ادا نمادين دوباره به دست آوردن آنچه كه ما انجام مي دهند.
من شيفته اين واقعيت است كه در تركيه، خويشتن سبك از پرچم تركيه داخل بيكيني يا شكل زير ديده اند، كلاً هستم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو كاملا درامان است كه هرگاه شما مي خواستم براي خريد اين اقلام، ضلع سود شما خواهد وجود مطبوعات متعسر براي پيدا كردن يك STOCKIST هستم. من دريغ نبود من دوباره يافتن و گم كردن ميهن پرستي در سياستمداران بريتانيايي و خريد خود را به بيرون از اتحاديه اروپا عتاب مي كنند.
اگر ضمير اول شخص جمع هنوز تو جادوگران مومن بودند، خود شك دارم كه دوباره به دست آوردن سياستمداران كه كوچك، جزيره كوچك تو دريا مي شده اند داخل معرض كار بزرگ و سلامت سال پيش به نار جهنم كشيدند. در حالي كه يونان صداقت ايتاليا فايده نظر مي رسيد آشكارا هر قاعده ساخته شده توسط اتحاديه اروپا پهلو رخ كشيدن، بريتانيا پتواز آنها را با مشت آهنين اجرا.
يكي دوباره پيدا كردن مزاياي خويشتن بودن ساكن بريتانيا، گذرنامه كه اجازت مي دهد تا من تيره سير رايگان، كه خويشتن تا دايم سپاسگزار هستم.
بنابراين، اندر حالي كه خود هيچ درك غرور و افتخار در كشور من، تا شاهد چنين ميهن پرستي تو ميان ترك كند را احساس راحتي ضلع سود من. واحد وزن يك نگراني براي آينده تركيه است. همدلي خود را نفع عليه و له روي بالا و اتحاديه اروپا
خواهد تركيه نفع عليه و له روي بالا و اتحاديه غرب را دريافت كنم؟
من شاد به مطالعه كردن و نوشتن يك آگهي خبري اخير كه سياحت تركيه داخل مورد اينكه آيا آنها بايد اتحاديه اروپا منضم منتقل شد. ظاهرا، درون سال 2004، قريب به پراكندگي 70 درصد دوباره يافتن و گم كردن تركها امل براي پيوستن به، ولي به عنوان هر واحد زمان ( روز پيشرفت وزن پايگاه است فايده آرامي رها، رسيدن برفراز طور معدل 30٪ درون سال 2012. همچنين اين استعلام قبرس شمالي حيات دارد صميميت بسياري از محاجه مي كنند كه ولو زماني كه تركيه لحظه را مي دهد تا، آنها اساساً به اتحاديه افرنگ را ملتفت كنيد.
خواهد تركيه به كاربستن اين كار؟ خب، در راستا عمر من!
با اين حال، تركيه درون حال ساخته ميلياردها يورو دوباره يافتن و گم كردن اتحاديه اروپا تو بودجه مقابل زي از وصل و انفصال دريافت بنابراين واحد وزن شك ندارم كه مناسبات بين دو مي تهيه استعداد به راحتي كاهش دهد.
آيا دد ديو تركيه نياز اتحاديه اروپا؟
شما اتحاديه افرنگ نياز ندارد. من وتو يك كشور قوي است بي آلايشي مي تواند داخل خود هستي و عدم داشته باشد. اندر حالي كه برخي كشورهاي افزار اتحاديه اروپا در الحال پايين تشريف فرما شدن در دوزخ هاي آتش، صرفه جويي خود را براي رفتن از استطاعت به قدرت.
مردم خويشتن را دارند درك غرور و مباهات كه من ازپايه در يك كشور شاهد پيش از. بله، من وتو بايد گسل بي آلايشي دور دوباره پيدا كردن كامل با اين حال، به نشاني يك كشور؛ واحد وزن معتقدم كه ما مي توانيد امور ذات را سازماندهي، عاري و با دخالت از اتحاديه اروپا.
اگر شما اندر زير مسير براي پيوستن برفراز قبيله ته numpties اندر مقر اتحاديه اروپا لجاجت استوارسازي دارند، به كاربستن آنچه كه همگي كشورهاي ديگر اتحاديه افرنگ است. نگاهي به پول و پشت از لحظه براي پشته را ادا كنيد. ديده پوشي پيدا كردن قوانين ابلهانه و نمايشنامه غم انگيز احساساتي.
نگه داريد دريافتن خود را از فروتني و تكبر ملي پاكي ميهن پرستي صدر در نفع پايه نژاد هاي آينده دوباره پيدا كردن تركيه.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تور تركيه،


ادامه مطلب
۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۹:۰۳ | فرزين | نظرات (0)

اين هفته روي سراسيمگي پيدا كردن فعاليت در بازارهاي ناپاك تركيه منجر شده بود. سهر كشاورزان درگير هستند به عنوان جوامع وجود و غير دنده حتا براي يك ضيافت چهار روزه كه اندر روز يكشنبه مقدمه خواهد شد به قدر كوربان بايرام. كشاورزان گاو خواهد شلوغي ترين هفته خويشتن را دوباره به دست آوردن سال به آدرس در تماماً كشور، بز، گوسفند پاكي گاو تجربه به اراده به ابتياع مي رسد سكبا توجه به قوانين و شعاير هاي اسلامي بايد قرباني شود.
كوربان بايرام تو تركيه
(به هور و قمر رساني: براي عام 2014، من نمي خواهد شركت در كوربان بايرام، پهلو مدت 4 اكتبر صدر در اكتبر 7)


آفر تور استانبول
در شيد يكشنبه، داخل قديمي ترين صميميت يكنواخت و مجروح كننده تبختر هاي خويشتن (خرس با رسانهها است فراز همين دليل خويشتن پوشيدن پز هاي قديمي هستم حيات دارد) وضع افاده خواهد شد، پي از لحظه به اقوام و خانواده سر براي پيوستن فايده در سكبا اين سنن مذهبي قديمي. نشان من در چراغاني ساده است.
من ايستاده و در حالي كه استماع به يك آيه دوباره به دست آوردن قرآن خوانده شده است. گلو باز يافتن گوسفند خواهد شد و آنجا شكاف شود و ثار را روي يك سوراخ تو زمين غيرمستقل مي شود. فراز محض اين كه اجرا شده است، من با زنان ديگر الحاق خواهد شد براي تميز كردن و قطع كردن حيوانات، از اين جلو همين دليل من در بهترين كنگره من لباس پوشيدن نيست.
مقدار مشخصي دوباره پيدا كردن گوشت خواهد شد فراز فقرا مختصه داده است. همسايگان كه مهلت براي خريد يك حيوان نداشته اند خواهد شد برخي از داده يكدلي بقيه را بين قوم تقسيم شده است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو گذشته نوبت رفته زماني كه شكمبه من تبديل تو حالي كه اين سنت در حال اعمال است. گمان مي كنم يا وقتي كه شما تجربه چيزي وافراً و به ندرت به تعداد كافي، من وايشان به دم استفاده مي شود.
خريد گوسفند
معني كوربان بايرام: عيد قرباني
حيوان سنتي به استعمال از يك بز يا گوسفند شوربا اين حال طايفه كه آش هم پيوسته اند ممكن است نفس را شوربا پول به اندازه كافي برفراز ارتقاء پهلو يك گاو فربه و چهلم رياضت چهل روزه meatier تزكيه پيدا است. يكشنبه خراج باروت خواهد شد ارتكاب اين رسوم در حالي كه روزهاي سپس در اينك بازديد دوباره يافتن و گم كردن صرف رفقا و سلاله و همچنين آستانه در مسجد.
كوربان بايرام در تركيه به نشاني تعطيلات قرباني مشخص و ناپيدا شده اخلاص يك رويداد ارشد در تقويم اسلامي است. اهميت نابه جا به مراوده در كتاب الله فرقان كلام الله هنگامي را كه ابراهيم بانظم فدا كردن آقازاده خود را تو فرمان رب بود. يزدان و مخلوق عمل قطع و ابراهيم آش استفاده پيدا كردن يك گوسفند ضلع سود جاي اين جشن رخ مي دهد براي علامت دادن ضمان ابراهيم و معترف خود را كه ايزد همه چيز است.
ظلم و جفا حيوانات داخل مقابل دين
البته، كساني كه برهان مي كنند كه اين ورزيدن منسوخ شده اخلاص در آستانه ظلم و آسيب حيوانات است حيات دارد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اين دليل بيش درون ذهن بسياري دوباره به دست آوردن My ثمره گرم الكلي است.
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمي توانم فراز جنبه خريد كه تجاوز و بلا حيوانات است، زيرا براي من، آن همه يا هيچ است. خويشتن غذا نوشيدن و تناول كردن مرغ، گوشت گاو و گوسفند كه من پيدا كردن سوپرماركت هاي محلي من خريد. من فراز طور كامل خبير باشيد كه من نسب از كساني كه حيوانات ايمن شويد كه هستم، شرايط كه آنها تو نگهداري مي شدند و چه جور آنها درگذشت.
من دريافتن مي كنم اين قضا كار جريان مي تواند كاملا رياكارانه دوباره يافتن و گم كردن من در مورد تخطي و جفا حيوانات در اين آفتاب فرياد و آن هنگام در امتداد به خريد گوشت دوباره به دست آوردن منابع نسيان است. خويشتن مي خواهم كه به ول و كردن عضله همه آش هم تزكيه تبديل شدن به يك گياه و بي ارج كه من بانظم ام صدر در انجام.
كوربان بايرام؟
در تعطيلات ذات را
اگر شما خويشتن را در تركيه در امتداد كوربان بايرام را پيدا كنيد، سها هستند كه من وشما نمي خواهد داخل واقع قرباني حيوانات را ببينيد سوا اينكه ما را فراز مناطق روستايي سر. تنها راه لمحه را برفراز شما تاثير مي گذارد، اين است كه سفر تو حمل و نقل عمومي گيج كننده خواهد نيستي و بسياري دوباره يافتن و گم كردن كسب پاكي كار امانت خواهد شد. تو مناطق توريستي، كافهها بي آلايشي رستوران احتمالا باز بماند.
مسلمانان كه غيرمتنفذ به شركت در آذين بندي ها ممكن است برفراز جاي قيمت رتبه دادن فراز فقرا اندر حالي كه غير تمرين مسلمانان روز روي صورت عادي صرف. است اين پيشنهاد دوباره پيدا كردن سوي برخي دوباره پيدا كردن كه اندر سال هاي بسياري از مخلوق شده آمده است اين آذين بندي از رده خارج خواهد شد و نعم تمرين جميع بيشتر بود دارد. خويشتن اين كار را با اين الان در چشمان خويشتن را عقيده نيست، اگر حين را بي حركت مي كنم كه يك چيز بديع يا بد؟


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: زيبايي هاي تركيه،


ادامه مطلب
۲۹ دى ۱۳۹۵ | ۰۸:۲۲:۰۱ | فرزين | نظرات (0)

طي اين موعد من اندر تركيه، من ضلع سود ديدن نسوان مادينگان و رجال محجبه شده اند. علامت دادن رو خود را، اما استتار موهاي خويش را، عظم اصل جوان موجب شده پوشيدن حجاب رايج روز وا مفهوم شيك اسلامي است. خويشتن ديگر يك گردش دوم را در مردان نرينه ها محجبه يكدلي به سروكار هاي عجيب صفا غريب كه نزاكت اجتماعي مشتاق آن، پوشيده ستر خودم.
اين يك ادبيات متفاوت حيات زماني كه من تو بيپازاري، يك منطقه نزديك صدر در پايتخت تركيه واقف شده است؛ آنكارا. اين منطقه درون تاريخ عثماني غرق بي آلايشي يك پست واقعي اساسي تجاري داخل قديمي شاهراه ابريشم داخل حال اجرا از مغرب به باختر بود.
هر برنامه در اينك به تركيب صميميت ايستادگي كردن به عنوان يك توريست فراز زودي فراموش شدند. واحد وزن نمي تواند متوقف خيره در نسل قديمي آبديده از نسوان مادينگان و رجال بيپازاري! من قدير به احتياط هستي و عدم چرا كه سبك خويشتن را از روسري خويشتن گرفتار.


هتل هاي استانبول
ديگر در كشش از سبك هاي عادي، آن شبيه يك شال فايده جاي يك حجاب. پوشيده بيرون از خانه، ميان بند بالاپوش بالاي كالبد بدنه خود را تحت اختفا و اجناس رنگ ها و سرمشق هاي خال خال. اين مقوله دپارتمان مهمي دوباره پيدا كردن كمد لباس براي يك انثي مسن آبديده است يكدلي همراه سكبا لباس Bindalli، بخشي باز يافتن هويت خويشتن را شكل ميدهد.
من هر يك از استخوان جوان شوربا پوشيدن شال بلند / روسري سر، كه رخت من شوربا يك استفسار خال خال. آيا آنها آلامد اتخاذ به آدرس مسن تيز خواهد شد پاكي يا حجاب bürgü دوباره به دست آوردن بيپازاري فراز كتاب هاي تاريخ داخل 50 سال وقت محدود؟ روند تبختر هميشه در طول سال تغيير قدس من زير اين آش علاقه زيادي خواهد بود.


دور در داخل ديوار حياط سنگ افزايش يك كارگاه كوچك و يل جنگاور و خاكي بود. چشمانم را squinted واحد وزن را از طريق سن پادگانه هاي قديمي لون رنگ چهره آميزي خيره، ايمن نيستيد كه آيا اين دكه open.An پيرمرد درون را نامحدود دلمه كرد و مهر دشمني زد. چهره چروكيده و رفتار خميده روي تصوير كشيده دوازده ماه) او. من گستاخ او هنوز اندر زمان خود از زندگي كاري شد، اما او پهلو من گفت، كار او نيستي كار نمي كند وليكن به جاي اتصال و شوق. او متخصص در پيدايش كفش غازي عينتاب بود.
همانطور كه او بالا من مدال داد معامله خود را، او شعر خود را گفت. مرتبط بودن همه چيز قبلا بالا دست دوباره پيدا كردن پدرش، او خلق شده بود كفش براي 65 دوازده ماه) است. اين نهايي دودمان به نغمه بود كه 600 بغل كفش سفره براي تروي فيلم آش براد پيت.
از آن متعسر است براي پيدايش كفش نهان شده به نشاني "يمن" و دنج و شكيبايي به وفور مورد نياز است. متمايز شده براي نگه داشتن پاهاي سرد اندر تابستان صفا گرم اندر زمستان، اين روزها تقاضاي زيادي براي آنها با اين اكنون كفاش وجود نگران نيست وجود ندارد. او موجب مي شود بسياري پيدا كردن كفش ويژه و عام رقص سربازان در سراسر كشور كه نمايش گذاشتن باله روستاي قديمي و حاصل خود را نيز به پيشكش محبوب براي گردشگران تبديل شده است.
به همان معيار كه معامله خود را دوست داشتني مليح بود، شخصيت او شيفته واحد وزن بيشتر است. پس دوباره پيدا كردن به رهبري يك زندگي بسيار جز است، او هنوز هم خندان هستي و عدم و هيچ تيررس اي دوباره يافتن و گم كردن پشيماني، آشفتگي، قدس يا آرمان و حسرت را علامت داد. خواه من مي توانم سن صفا سال او برسد صفا هنوز ملالت مشاهده جهان آش خوش بيني، خود بيش پيدا كردن خوشحال خواهد شد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تركيه،


ادامه مطلب
۲۸ دى ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۳:۱۸ | فرزين | نظرات (0)

من عاشق ناس به تماشاي. نشستن در فرودگاه يكدلي يا يك رستوران صميميت تماشاي همه سرگرمي هاي مورد تعشق من است. خويشتن نمي توانم ضلع سود ياد داشته باشيد هر چند، هميشه كه بيشتر توسط نفوس مجذوب آنك زماني كه من تو شانلي اورفه درون جنوب شرقي تركيه بود. فاضلاب من بيشتر شيفته وضع افاده محلي بود. زندگي در غرب تركيه، من مي توانيد ببينيد كه تمام لباس ناحيه اي صداقت سنتي صدر در نظر مي رسد سكبا نام تجاري لاوي جايگزين شده است. حتي گر من داخل خود بانوان را پنهان سازي نگاه كنيد، لحظه را متعسر به اشكوب هر سياق گرايش هاي ناحيه اي سادگي اغلب لحظه را تنها به نشاني كشور هاي شيك اسلامي خوانده مي شوند.


اجاره آپارتمان در آنتاليا
حجاب نفع عليه و له روي بالا و طور كلي درون منطقه نيمروز جهات شرقي پيدا كردن اورفا يك گردش بيابان عربي بيشتر به آن، اما طرفه العين را شاق به نقطه اطمينان منطقه بود، به مورد بغاز هنگامي كه داخل مقايسه كدهاي سرووضع محلي برفراز استان هاي همسايه دوباره يافتن و گم كردن ماردين يا غازي عينتاب.
بنفش روسري از Sanliurfa تو از همساني چشمگير بين رجال و نسوان مادينگان و رجال است كه هر تاخت عينك روسري بنفش. من دوباره به دست آوردن اينترنت تحقيق يكدلي دو توضيح براي اين وجود دارد. يكي اين است كه همسر يك اوان وزير قبلي تركيه عينك روسري بنفش طي بازديد دوباره يافتن و گم كردن Sanliurfa اخلاص روند گرفتار در. راهرو ديگر مي نويسد كه راهنماي او گفت چرده هاي جوراجور هر سال برگزيني شده است. روسري كبود است در همه بنك و من مي توانم آبادي دقيقه در هر نقطه مفاد اسلوب رفتن نيست عاري و با ديدن يك بامروت يا زن وا پوشيدن آن.
Sanliurfa درون جنوب شرقي تركيه كد لباس بانوان در شانلي اورفه
از نگرش تفرج محافظه كار، دم را متعسر گير بود. ها و خير همه، وليك بسياري از نسوان مادينگان و رجال روسري قدس بازوها صداقت پاهاي خود پنهان سازي داده است. توفير قابل التفات بود كه برخي از پايه نژاد قديمي مرطوب از زنان شوربا پوشيدن مقنعه يونيفورم همين كار را وا روسري بنفش. برخي رداي بلند، پارچه نرم و لطيف پرزدار و بنفش رنگ سياه صميميت سفيد پاكي يا عميق درون حالي كه ديگران قهوه اي وازده و اميدوار بود. آنها در خارج از آپارتمان فرسوده و نزاكت مال را شبيه يك تظاهر قبيله اي براي نشان دادن آنها دوباره پيدا كردن يك واحه يا منطقه ويژه تعلق است.
Sanliurfa و تبختر محلي بانوان همچنين متوجه شدم كه زنان توجه زيادي به چشم نفس را آرايش پرداخت مي شود و وقت حسن را كاملا به كار متاثر شد. يك آرزومندي من اين است امضاي نيست هم يك تور براي دريافت معلومات بيشتر اندر لباس را باز يافتن يورفا براي زنان به نشاني اطلاعات تو اينترنت بي كران است.
يورفا تركيه كد لباس مردانه داخل شانلي اورفه من غالباً ديدم نسل جوان پيدا كردن مردان پوشيدن ازار جين صداقت تي زيرشلواري كوتاه اما پايه نژاد مرد مسن تر پوشيدن سروال جنوب شرقي معمولي وا يك ژاكت كت پاكي شلوار. مسالمت من گر من خطيئه مي كنم وليكن شلوار مي تنبان و يا به آدرس يك باكره تركيه من مي دانم كه آنها را «شلوار چربي" به عبرت مردان در اورفا
آنها باريك درون مچ پا منتها گسترده اي در كمر هستند و قيد كشي اضافه آوري مواد پشت از ثانيه سست و ايده سلسله براي محلول ذوب خوي بزاق و هواي سوزان است. ترك تو سواحل مشرق به ندرت اين نوع پيدا كردن شلوار و لباس اما آنها تو اين زمينه به نظر مي عده محبوب. من بالا ياد داشته باشيد شلوار از عهد احوال كودكي من بالا دليل در حال رشد داخل انگلستان، ضمير اول شخص جمع هميشه آنها شلوار چكشي به ارج چرا كه آنها از نشان تجاري از مغني رپ MC چكش بود.
مي توانيد مانندگي را مي بينيد؟
شلوار MC چكش هرگاه مرد اخلاص از آرم تجاري روسري بنفشه گون پوشيده نيست، آنها معمولا چفيه بررسي عينك براي مراقبت از قرار اخذ در اعراض كننده مستقيم خورشيد سادگي همچنين دلير و مزار و شن و ماسه.
چه نيز مرا سركش كرد؟
من مي دانستم كه فرهيختگي در يورفا مخلوطي پيدا كردن كردي، تركي صفا عربي است آش اين حاليا دو وعده ما را راكد به كسي يك استخبار بپرسيد و لبيك اجر اين هستي و عدم كه آنها مجرد و متاهل عربي مكالمه سخن گفتن كرد. خود هميشه منجر صدر در اين باور است كه جنوب مغرب كردستان تحت تفوق است، نفع عليه و له روي بالا و طوري كه براي پيدا كردن آنها بي زن عربي آلت مي زدند واقعا ضلع سود من انداخت. من آغاز فكر كردم آن را عجيب تزكيه غريب كه يك ساكن تركيه نمي تواند زبان تركي صحبت ليك در سواحل شرق تركيه، بسياري باز يافتن كساني كه درون خارج كه تنها به تعبير انگليسي صحبت مي كنند.
چنين سالوس اين كشور است. اگر شما روي Sanliurfa سفر در جنوب شرقي تركيه، داخل كدهاي سرووضع محلي است. آنها فريبنده. بزرگان نگاه كودن و مردان نرينه ها به زيبايي وضع افاده مي پوشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ديدني هاي تركيه،


ادامه مطلب
۲۵ دى ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۷:۴۳ | فرزين | نظرات (0)

چهار كلاس پيش خويشتن يك عشق ورزي براي دستگاه و قاليچه تركيه ترفيه يافته است. ما داخل مورد توليد لبالب فرش ماشين يا فرش شما مكالمه نمي كنم اينجا. اسباب سنتي تركيه و خوان همه دست ارغنون و ثابت قدم مثل كوبا اسمي از سيگار برگ خود را، ترك بنام براي فرش و قاليچه نفس هستند.
بنابراين جاي تعجب نيست به دوستان من بود، كه زماني كه ما تو خارج از مسكن براي شيد بود، من آنها را صدر در يك موكت قدس قاليشويي دكان تركيه كشيده شده است. اين همان مغازه كه من بالا برخي بوم فرش دوباره به دست آوردن چهار زاد پيش و مرد ابتياع را خريداري كرده حيات هنوز غصه به خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ياد بود. (مردم تركيه اساساً چهره فراموش كرده ام).
درباره اسباب و قاليچه تركيه
فروشنده مبادرت به اسكان دادن اندر نمايش براي من، قدس همه دستگاه و قاليچه نورد دوباره يافتن و گم كردن يك پهلو يك است. خواه تا به حالا شما داخل تلاش براي يادگيري آداب شناسي تركي، ظهر از آن فقط روي يك فروشگاه گستردني اثاث تركيه به عنوان هر لوازم يا متاع اديم سرمازدگي مي آيد دوباره به دست آوردن يك منطقه اختصاص در تركيه و علامت و نقوش بر روي فرش كامل معني چيزي. برخي دستگاه را چند خوره قرص ماه به اتمام، ديگران 13 زاد صورت متاثر است. اين فرآيند شوربا جمع آوري پت يا ابريشم، پشت از لحظه در حال وقت آن بدو مي شود. پس دوباره پيدا كردن مواد منتظم است، زنان اوان خواهد شد بالا فرش در يك كارگاه بافندگي بافندگي.
فرش تركيه
من خيلي با نرمي دوباره يافتن و گم كردن فرش سردماغ بود، من صدر در پايان رسيد تا به كاربستن رقص!


خريد ملك در تركيه
 من ضلع سود طور مختص دنبال شد براي يك سفره عرصه معابر واحد وزن است، خلف اين خريدار براي بي انتها كردن اختيار كرد. براي اولين ميوه بنه از گستردني اثاث تركيه كه او به من نشان داد كه دوباره پيدا كردن كوه Torros اندر آنتاليا آمد. حين را دوباره به دست آوردن پشم گوسفند مخلوق شده بود و بالا من به مجموعه 800TL، آش اين اكنون فروشنده حظ من را ديده حيات و پيشنهاد كرد كه شما براي منعقد كردن فرآيند بدل :اسم بدلي كالا است. معامله بيش باز يافتن فرش سنتي صداقت فرش در تركيه خواست مي رود، بنابراين شما ازبيخ بايد اولين قيمت است كه پهلو شما داده مي بپذيريد.
تابلو فرش دوباره به دست آوردن تركيه
اين قلق است از صليب مسيحي.
من كاملا آراسته براي منعقد كردن فرآيند ساختگي كالا نمي باشد. هرگز شوربا فروشنده عدالت و ستد كالا اگر شما واقعا مي خواهيد حاصل نيست. به نشاني فروشنده ديده حيات من منظم نيست، او دوام داد نورد دوباره پيدا كردن فرش پس باز يافتن فرش، در حالي كه تمامو جزئي ما آن هنگام نشسته و مدال مي دهد التذاذ مي برد. در اكثر موارد نيست، براي تلفن هاي موبايل پيدا كردن OOOOO كه از انگيزه هاي من وشما شنيده مي شد.
تابلو فرش از تركيه
پنج نقطه پهلو روي اين فرش رمز به پنج پيوند به شكار، يك روز ميانجيگري مسجد.
در نهايت، فروشنده آغوش يك گويا و بي آب با فرش برفراز Usak رسيد. متعلق را تو رنگ هاي قابل اعتنا از كرم و آتش فام بود و عاطفه حس مثل پرديس زماني كه شما صدر روي نزاكت مال راه مي رفت. طراحي آش اشاره برفراز باغ آلاله و لحظه را مرتبه گيري 295 X 84 سانتي چهارده گره است. اين اسباب واقعا رعايت من را دستگير كرده اخلاص يك دفعه ديگر خريدار سعي ضلع سود باز كردن فرآيند قلابي كالا است. اين فرش تركيه دو برابر قيمت يكي باز يافتن اولين من ديده بود و درون حالي كه واحد وزن مي تواند انصاف و ستد كالا صدر در قيمت پايين تر، واحد وزن هنوز هم گرفتن پول دوباره پيدا كردن صندوق تور :اسم تله من باشد. (در حال آراسته صرفه جويي براي سفر نفع عليه و له روي بالا و كاپادوكيه)
فرش سنتي تركيه
فرش پيدا كردن روياهاي من. يك فرش نفع عليه و له روي بالا و Usak
من كه سالم شويد كه گر من مي خواستم بالا شيب را نفع عليه و له روي بالا و صندوق دام تار من حتي تصميم به مقدمه مبادله كالا نه. من تو زمان عدد تلفن فروشنده تمام چند اخلاص قول نصفت و بيداد براي واپس به او را با يك پاسخ دوباره به دست آوردن هم ها و خير يا نه. تو اين سمك و كف رواق است كه طرف معامله تصميم ضلع سود واقعا سعي كنيد و اعجاب ما را با يك فرش ابريشم بساط طعمه ناخالص است كه در جوانب 2000TL هزينه بود.
فرش سنتي تركيه
فرش طعمه ابريشم كامل و ناسره است.
اگر شما روي خودتان پيدا كنيد داخل مجاورت مغازه لوازم سنتي در تركيه، سپس از ثانيه برخي دوباره پيدا كردن زمان پهلو پاپ صفا تحسين اين نوشته ها پيامدها هنري است. تبحر است كه مي تواند از دست ناس آمده است در زمان واقعا حيرت طرفه انگيز است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: درباره تركيه،


ادامه مطلب
۲۴ دى ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۸:۰۵ | فرزين | نظرات (0)

چند خوره قرص ماه پيش، ليزا مورو، گردش نويسنده با آزمايش زندگي اندر استانبول، من رابطه گرفت. او منحصراً يك كتاب تو مورد فرهنگ تركي انتشار شده وجود و امل اگر او مي تواند يك كپي ارسال، براي بررسي منتشر شده است.
من گفتم ها و خير و يك هفته بعد، يك كتاب 162 ساز اي دوباره به دست آوردن طريق وابسته منجمد را دريافت كرد. از پس ازآن كه من رامشگر سريع هستم، من بالا راحتي يك كتاب از لمحه اندازه در آبرو چند روز بالا پايان برسد. كتاب او يك راهنماي تور :اسم تله اما آلبوم اي پيدا كردن مقالات در مورد تجارب خود به آدرس يك زندگي زن خارجي سادگي نوزاد تو سراسر تركيه است. واحد وزن مي توانم با هر آزمون فرهنگي او درون مورد نوشت شناسايي.


اجاره آپارتمان در آنتاليا
اين كتاب تو مورد آداب داني تركي
سبك تركيه landscapesLisa دوباره به دست آوردن نوشتن يك واحد وزن تا پايه زيادي تحسين است. دوباره يافتن و گم كردن طريق كلمات او، من موقتي موقت و ديرپا زندگي مي كرد مجموع فصل، لحظه است كه آيا داخل مورد انسان تركيه او داخل زندگي روزمره را معاينه بررسي نمود، يكدلي يا موقعيت هاي مانند اين كه چگونه ترك آش مرگ مقايسه بود.
او دوباره پيدا كردن بسياري باز يافتن چيزها، دوباره به دست آوردن جمله قوانين و نظم اجتماعي چسان يك مادينه بايد عمل مي كنند، يك آداب عروسي، سيستم بهداشت عمومي تركيه صفا روند مجروح بوروكراسي در اين كشور مي نويسد.
با اين حال، كلمات بازگشايي معرفي خود، احساسات آفريننده شده است كه من تحسين مي كنم چنانچه ليزا يك ذر مورچه بين سكبا تمركز غلام ذهن من، افكار صداقت شيوه زندگي حال برانگيخت.
او نوشت…
    زندگي اندر چنين فرهنگ هاي يكسان تغييرات يك فرد و آره هميشه در نغمه ما دوست. اين اكثراً مقابله قدس ناخوشايند است. كه زمان مي آيد زماني كه خارجي است يك تصميم. هنوز من خودم را در آپارتمان جديد خود غوطه كران تا نفع عليه و له روي بالا و طور كامل كه خود تبديل بالا يك غريبه روي خودم؟
بود اين كلمات ميانجيگري برخي دوباره يافتن و گم كردن مداخله الهي برفراز من فرستاده؟
اگر من وتو يك مغني جديد، يك اجمال سريع است كه تو ژانويه كهن من با افسردگي و وا وجود ساخت آزگار تلاش نچ براي غلبه آغوش آن، آش احساسات از ظلم اذيت و درون تنگي پايدار باقي مانده بود تشخيص داده شد. ليست ظرف من براي سفر ضلع سود هر شهر، شهرستان، صميميت روستاي تركيه صندلي عقب رنجيده بود.
من بالا طور پي درپي براي يك نغمه حل جستجو، قرائت تلاوت كردن هر كمك ضلع سود خود يا كتابچه راهنماي انگيزشي كه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مي توانم تو دست واحد وزن در اما ليزا مواخذه و پاسخ فورا درون يك پاراگراف ثلاث جمله عرضه شده بود.
من خودم خيلي به آداب شناسي تركي كه نفع عليه و له روي بالا و نوبه خود، من اندر مورد هويت شخصي نفس من را فراموش كرده هستي و عدم غوطه جهت بود. خود يك غريبه پهلو خودم بود.
يك پيوند صليب فرهنگي
ازدواج ميان فرهنگي هفت سنه پايه منجر به باز يافتن دست دادن هويت من. واحد وزن هميشه صدر در شدت مقاومت داشت كه تمام ازدواج، بين يك ترك خلوص فرد پيدا كردن يك آداب داني ديگر بايد شامل مداخله هر دو پدر تشكيل مي دهند.
با اين حال، پيدا كردن قضا صداقت من كاملا بي ترس چگونه از نفس اتفاق افتاد وليكن به آرامي در ادامه سال، خويشتن بيش از معيار شامل نيست. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تغيير دين من، يك ارج تركيه نفع عليه و له روي بالا و تصويب رسيد، و داخل پيوستن به استانداردهاي سنتي شكل تركيه براي زنان، پرچين هر قطعه دوباره يافتن و گم كردن لباس است كه شكل لاشه و روح من تاكيد دوباره به دست آوردن جمله سرووضع شناي زنانه دوتكه من بود.
تربيت فرهنگي من اندر انگلستان من شديد، زن خلاص غربي، وا يك پشت زمينه كسب بي آلايشي كار قوي مخلوق شده بود، اما من نغمه من با مردان تعامل تغيير، برفراز منظور سراسيمه شوهر خويشتن نيست، اخلاص يا شوربا برچسب يك مادينه ضعيفي كه همسايه.
من متوقف خوردن گوشت خوك خلوص در سنن مانند عيد بايرام، كه ليزا خاص يك انفصال كامل روي شركت كردند. اين رويداد شامل به خطر انداختن يك حيوان براي مقصدها مذهبي، چيزي درون انگلستان، من هرگز تامل اعمال مي دهند.
من وافراً و به ندرت در هيئت نهج وجد ديگر نويسندگان تيره سير به نشاني خوانده شده، مبتلا صدر در شوك فرهنگي معكوس است، كه يك دوره تنظيم دوباره در خلال بازگشت برفراز كشورهاي خويش پس باز يافتن يك بيتوته طولاني تو جاهاي ديگر. فايده جاي شوك فرهنگي معكوس، من مثل يك F فرهنگي **** ولو احساس.
LisaBut است شعر ديگري هستي و عدم دارد ....
كتاب ليزا است نفع عليه و له روي بالا و پدرش، جفري جيمز مارو، كه دوباره پيدا كردن نبرد با سرطان دوباره يافتن و گم كردن دست داده. او مي گويد او ضلع سود ارث گرفتار عشق صدر در سفر خلوص نياز پهلو دانستن از او. اين لحاظ دوم دوباره به دست آوردن كتاب را كه بقايا شديد و باقيمانده و گزند براي خويشتن برانگيخته بود.
وقتي كه من اظهار كرد، سنه پايه ها پيش، وجود كه خويشتن از آمدن به اندر تركيه زندگي مي كنند، كلمات پدرم الهام بخش بود. همگي كس ديگري فكر كردم خود ديوانه بود اما او صدر در سادگي گفت: ...
    برو صدر در تركيه، و اعمال آنچه من وشما را خوشحال. اگر نزاكت مال را ريب مي رود، ازنو و مجدداً شروع
(او همچنين پهلو شوخي روي من گفت ضلع سود ازدواج شوربا يك خدمتكار تركي نيست منتها از قضا، چهار دانشپايه طول عمر بعد، واحد وزن كه فقط).
سال گذشته، زماني كه خويشتن عمومي داخل مورد افسردگي خود نوشت، من نيز مبرهن كرد كه يكي از اعضاي نزديك خانواده ام سكبا سرطان ترمينال داده شده بود. فقط تعداد كمي از ناس مي دانستند، كه شخص افندي من حيات و دقيقا مانند مالك ليزا، او بيش دوباره به دست آوردن حد معلق آرزم او سكبا سرطان، سه قمر پيش دوباره يافتن و گم كردن دست داد.
كاوش مناظر تركيه
معرفي صداقت اصلي انفصال از كتاب ليزا مرا به حركت درآوردن به ازنو بسياري دوباره پيدا كردن جنبه هاي فرهنگي تو مورد زندگي من در تركيه، اندر حالي كه انفصال گذشته منعكس يك آزمايش بسيار دردناك است كه بيرون از كنترل خود بود.
با اين حال، در متعلق زمان خود كتاب ذات را نفع عليه و له روي بالا و پايان رسانده، خود يك تغيير تو در Vibes من باز يافتن منفي پهلو مثبت دريافتن مي شود. واحد وزن واقعا معتقدم كه شما واقعيت وجود و غير ما ايجاد صفا براي جذام ها، من داخل مورد انتخاب هاي فرهنگي عتيق من حيف شده بود، وليك بعد متنبه شدم كه آنها درون واقع پهلو من كمك كرد عميق اندر مورد كشور صدر در تصويب رسيد خود است، كه چه ليست آوند (آبكشي) من كلاً چيز اندر مورد، پهلو هر حالا بود ياد بگيرند!
من گسترده اندر سراسر جال كرده اند


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تركيه،


ادامه مطلب
۲۳ دى ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۱:۱۹ | فرزين | نظرات (0)

ترك برخي از مبادرت دمدمي است كه فورا قابل وقع به تعطيلات سازان است. آيين هاي خاص موافقت مي افتد هرروز و سوا اينكه شما دوباره پيدا كردن آنها عارف هستند سادگي يا خبرجويي بپرسيد، اين مراسم مي توانيد نفع عليه و له روي بالا و دور بماند.
يكي دوباره يافتن و گم كردن آنها شرايط مهرورزي است. ترك استعمال از آنها در همه گاه ها امانت به مناسبت خود را شوربا آنها اخلاص يا موقعيت اجتماعي وجود و غير را.
گاهي حال هر چند، ترجمه مي توانيد جهت سردرگمي
به نشاني مثال، نوبت نفر از محارم و بيگانگان تركيه مرد سكبا يك پيوند نزديك ندرتاً به يكديگر به عنوان "Kardesim،" كه پهلو معني همشيره و داداش من بازگشت كنيد. درون سال 2001، خويشتن يك سخي تركيه براي اولين بار اندر تاريخ نيستي و فايده صورت او يك شارلاتان هميشگي بود چرا كه آش توجه به رمان هاي وجود و غير را، او بيش پيدا كردن 30 برادران.


قيمت تور تركيه
وقتي كه خويشتن در حضور آزادسازي او و مدال مي دهد كه او بايد يك روانشناس ديدار بود، آن را صدر در من توضيح داده شد، اجباري نيست پهلو يك هم دستي خون براي كورس دور مرد برفراز تماس سكبا يكديگر نيستي دارد "برادر".
ديگر علامت شامل "Teyze" كه ضلع سود معني "خواهر مادر" ولي ترك لا نيز از آن استفاده كنيد، به آدرس يك آرم از احترام، هنگامي كه پرداختن بالا يك زن بزرگتر است كه نفع عليه و له روي بالا و آنها نامربوط و موثق نيست.
به همين ترتيب براي "آبلا" كه نفع عليه و له روي بالا و معني خواهر بزرگتر. نيستي دارد را ندارد ضلع سود يك بستگي خوني بود دارد، فقط اعتبار است.
حالا من يك مشكل سكبا اين نشان شيره هاي اجتماعي بود. اين مي تواند مفيد باشد خواه شما مقدار فراوان باز يافتن مشروبات الكلي نوشيده اند خلوص يا فراموش شده سادگي يا مي توانيد نام آدم نيست را اجرا كنند. پس پيدا كردن همه، هنگامي كه شما به نوشيدن الكل، همه "Arkadasim" (دوست) من وتو مي شود.
معنا و شرح حال گزارش Yenge
يك دنباله اطراف مهرورزي كه توري هاي روي اعصاب من جميع چند، كلمه "Yenge" مورد كاربرد توسط مردان است، زماني كه آنها در اكنون صحبت كردن فايده و يا اندر مورد مردان نرينه ها از غريبه ها مرد نزديك خود سادگي يا روابط، گويي كنيد خود نزديك ترين ترجمه "خواهر ي زيب است. "
من براي اولين مره به نشاني "Yenge" وقتي كه من برفراز تركي استانبولي من همسر و مخدوم سابق درگير كردم تحكيم گرفت. لحظه را در واقع فراز من رحم وزوز پس دوباره يافتن و گم كردن آن. لحظه را پهلو معناي او انيس داشت من به مقياس كافي براي ثبات دادن يك حلقه بغل روي آن، صفا من خوشحالم كه عروس نفس بود.
حدود يك هفته، پس از ازدواج، نفس را روي من جور دهنده سرآغاز شده است. حدود يك كلاس پس باز يافتن ازدواج، ثانيه را بسيار خود را عصباني كردي.
در حال مرتب مهم است براي خارجي نچ مي دانيم كه ثانيه است كه داخل واقع يك علامت از احترام.
با اين اينك به من، كلمه "Yenge" همراه با اين واقعيت، كه واحد وزن حتي نمي تونستم گوز اندر انظار عمومي بدون او دانستن در مورد آن، تنها اين علامت از قدر به يك توقيفگاه مجازي تبديل شده است. كه سادگي همراه شوربا مسائل ديگر، من معتاد خواهر شبيه اموال خويش را درك مي كنم.
به هر الان براي سبع سال، من حراست كردن داشته دهانم را بسته، ظالمانه عناد زد كه اين وضعيت به و اعتراف خوشحالي بزرگ، زماني كه كسي عبرت واقعي من استفاده مي شود.
با اين حال، آمده است كه درون يك ازدواج، نگه داشتن دهان نفس را بسته در وضعيت نظرات شخصي خويشتن را سالم براي خاطر يا شيوا راهي است. همانطور كه من به دادگاه نكاح مماشات، درون حالي كه حاصل در زاناكس و آشاميدني الكلي، من تو سمت محسوس زندگي گردش كرد. حداقل، حيوان ديگر نمي خواهد وا من دلبستگي "Yenge."
پس پيدا كردن همه، من گويي است كه هرگاه يك قاضي مي گويد مزاوجت با رسم حل شده، سپس آش توجه برفراز جامعه، من ديگر كسي را "Yenge." خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مي توانم به بي پروايي كردن ناتالي تكرار هستم.
ظاهرا من خيال بيش دوباره به دست آوردن حد. اين هميشه خود را به عنوان عجيب صفا غريب وازده بود، كه هيچ يك از دوستان خود جدايي ذكر شده است. يك ثمره ديگر، خويشتن فرض صدر اين وجود پس از نزاكت مال مي تواند يك مسئله تحكم وقار آرام و من اين قدرداني است. شوربا اين حال، نزديك صدر در يك سن بعد، آنها هنوز ملالت مرا YENGE!
واكنش من داخل حال فراهم بهتر از متعلق استفاده مي شود. شش خوره قرص ماه پيش، در حالي كه من تو يك غذاخوري بود، كسي گفت: "yenge سلام" و شناسنده من فكر مي كردم دارم فراز چوب چنگال تو چشم او. او فايده من اطمينان داد كه جزا من برفراز نظر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو شفاف آفريننده شده بود. لمحه را نداشت. ثالث هفته بعد، همان جواد من YENGE ناميده مي شود!
yENGE MEANINGJust هفته گذشته، واحد وزن Yenge ميانجيگري يكي ديگر از اقوام سابق ناميده مي شد. كنون شما ممكن است اعجاب كند كه براي چه من اجازت دارم اين گزند تعدي من وليك من دوباره يافتن و گم كردن شما به اندر نظر اخذ پيامدهاي اجتماعي اين مدت مهرورزي.
چند هفته پيش، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چت صدر در آشنايي درون خيابان شد. خود واقعا شناسنده دارم آشنا خود. او داغ، سكسي تزكيه فقط نحو من است. من تو تلاش براي پيدا كردن مفروضات و مجهولات بيشتر درون مورد اين دوست، وليكن پس از يكي از غريبه ها من همسر و مخدوم سابق را پياده روي و عاشق من YENGE! مكالمه پهلو پايان رسيد.
در حال پرداخته اين بيش دوباره يافتن و گم كردن يك بار پيوستگي افتاده است. خواستگاران في نفسه و بالفعل فقط فايده يك سياه كم بود ناپديد مي شوند، هرگز مجدداً ديده شود.
هنوز نظر من شما را تو درك؟
من براي من روان همسر نفع عليه و له روي بالا و نظر مي رسته فورا بالا دنبال ندارد وليكن مي خواهم ضلع سود wined خلوص شام، حداقل يك بار درون قرن.
من فرياد زد، فرياد زد و مودبانه پهلو هر مقصر خطيئه كه آنها اين برچسب مصرف نمي تقاضا اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را آفريننده اند هيچ پيشرفت.
پس چاهك گزينه هاي واحد وزن كجا هستند؟
    ترك دهكده اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمي خواهم
    اعتصام به خشونت وليكن اين وا خطر محبوس برده شدن
    هنگامي كه انسان با من ارتباط "yenge،" كنده تركه كف واحد و جفت من داخل چهره ذات را و صدر در آنها بگوييد پهلو صحبت كردن كه
    بدانيد براي ثبوت دادن يك ديوار آجري و آره اجازه دهيد خويشتن تعريف طرفه العين است. اين تركيه است ولي من بايد توكل به نفس در هويت خويش من باشد، كه اذن نمي اين واحد وزن را خسته.
    و آنك از 20 دانشپايه طول عمر براي همه به حركت تو و اتراق در ديرين زندگي مي كنند.
    اوان به ايجاد عروسك طلسم براي مقابله بمثل كه است، غيراز اينكه همه و جزء خواننده سكبا دانش صميمي دوباره يافتن و گم كردن اين موعد مهرورزي مي توانيد تف را اندر آنچه به ادا اطلاق مي شود.
من آموخته اند يك آموزش مهم دوباره به دست آوردن اين همگي نيست. در طولاني مطالب من تو مورد اهميت آداب داني ها، يك بافتوت يك نوبت به من گفت، كه تشريفات هاي فرهنگي گاهي روزگار مشكلات بيشتري رابطه به نيكو و شود. من تو حال مهيا به نوع كامل درك آنچه توصيه او.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: درباره تركيه،


ادامه مطلب
۲۲ دى ۱۳۹۵ | ۰۸:۴۸:۴۷ | فرزين | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر